wonder why they call you BITCH?

Är hemma nuuu!
Nadi klippte mitt hår, klippte upp de, klippte bort nästan halva mitt hår för att de va så slitet ju, ska använda plattången lite mindre så de slipper bli så slitet, sen så ska jag klippa mitt hår 3 månader! de måste växa, har alltid haft kort hår typ, måste alltid klippa, så nu ska jag låta det vara!
vi fixade lite låtar till hennes & biljanas fest också, dom blir arton nu på lördag, ska bli kul hoppas jag ;D
är också riktigt kissig men orkar inte upp om ni ville veta, sitter och äter choklad istället mycket bättre hihi
skoja ska på toa nu orkar inte hålla mig, intressant va? PS. glöm inte att anteckna!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

har du sånt där värmeskydd innan du använder? :)

2010-11-15 @ 23:32:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0