WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄzupp..

Hääääj bloggäääään, skojar.. låter som en fjortis hehe, ehhhhh nej tack!
kom precis ut från duschen mina händer är som russin och känner mig som är rutten kärring.. tänk att om 50 år kommer hela jag bli så, inte fint :(.. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, ska kanske till Nadia och störa henne och Emina när dom pluggar, har endå inget bättre för mig.
har druckit cola i 2 dagar nu tycker egentligen inte om cola, dricker inte cola längre men nu har jag druckit de, ska sluta med de. Stop talkat about mig nu, ska se vad som händer nu, hörs senare pusses to all of you hehe /Arnela
En bild från imorse hihi


Kommentarer
Postat av: Cissi

Superkul att du ville vara med i dagens blogg tävlingen! :)

2010-11-10 @ 18:54:27
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej, har läsar fråga på min blogg om otrohet, var tycker du gränsen går?

kraaam

2010-11-10 @ 20:32:39
URL: http://mikkssx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0