Ue, äckelarnela

HATAR DEN SPINDLEN! Tur att jag (Nadia polis) kunde arrestera denna inbrottstjuv enligt bosniska lagar. Den ville verkligen med mig hem. När jag döda den så börja den blinka rött och blått sen den börja flyga in genom väggen, ni kanske inte tror på min lögn, men den är sann, på lådsas. Hehe, jag är väldigt pålitlig!

Blev precis klar med min läxa, 10 sidor "oooo wooow" det var jobbigt och alla som har ringt mig undr tiden jag får ursäkta att jag inte svara. Men ni var inte många bara 56missade samtal, ring igen om det är något hehe.. Jag ska snart bege mig hemåt nu, är nämligen hos Emina därför jag inte är med min söta Hano! Kärlek till dig via mina tangenter hehehe. Vad säger man? Vi syns inte? Vi hörs inte? Vi kanske läses hahaha, ingen aning. Ni fattar hoppas jag (Alla fatta förutom Arnela för hon hade öronen full med mosarella) =)
Detta är jag (Nadia), inget smink hade nyss vaknat, men den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0