Tjena

Hallå där, it's Nadia speaking.

Det är såhära att jag vet att ni har saknat mig, men i morse när jag vakna så flög jag upp från sängen för att förberedda mig och pojken min inför dagen. Sen så gick jag iväg på lektion om Islam så som Arnela berätta tidigare, hon har liksom bombarderat bloggen idag. Hon är jobbig jag vet, får ursäkta hennes desperata humör men hon har inget annat för sig. Ni kanske tror hon är med Biljana nu, men nej hahahha.
Förlåt Arnela om jag avslöja dig men detta vår blogg och här ska vi skriva om hela vårt liv!! Daah.
Jag ska i alla fall lämna datan nu, ska plugga. Som ni inte visste, hehe. Men innan jag går ville jag meddela er om att jag har druckigt 3 energidrickor idag, två Power King och som jag inte kommer ihåg namnet på. Det var gott

Kramisar.
okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0