tjena

Sitter här, har precis packat upp från min resa. NU bloggar jag som vanligt igen, hoppas jag. ÄR så lat, orkar ingenting! Men jag hoppas jag kan göra er nöjda, men det hjälper inte att ni bombar min mejl varje dag!
Vill tacka alla som kom på min födelsedag och a´dom fina presenterna jag fick. Love you guys, ni gjorde min dag.

JUst nu sitter jag i vardagsrummet, lyssnar på lite Sako polumenta. Ska till skolan nu med Neri och Emina, mina söta små flickor men först skall jag gå till Arnelas skola hon vill jag ska hjälpa henne med lite buissnes!!! Ni får ha det så bra så länge hajdååå! <3



söta Louise, världenssbästa kompis Arnela och SNGGA JAG och min underbara man <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0