Tjabba tjena

HALLÅ!! vi säger så. Ja jag har varit lite seg på bloggen, jag vet. Och det är också så här att Arnela är jätte sura på er bloggläsare för ni sa att hon var söt! Hon hör det hela tiden och hon vill faktiskt att ni sluta med detta här. När ni slutar så återkommer hon igen.
Sanningen är så här att jag har också kallat henne söt idag, och hon brast ut. Vi hade ett hemskt gräl för jag vet egentligen att hon inte gillar det.. Men jag råka :/.. Vad ska man göra i en sån här situation, jag vet inte. Vi har bråkat om små saker ibland som när jag döda hennes hund som hon hade haft sen hon var lite, när jag brände upp hennes böcker och när hon tusen gånger om träffade min pojkvän, men det är ju bara små saker och det löste vi direkt. Men detta, jag tror jag svimmar :(... Snälla hjälp mig någon, vi är ju bästa vänner?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0