snow

Godkväll sötisar! vi har varit riktigt dåliga med att uppdatera från 8 st på en dag till 2-3 :S, det ska bli en lite förbättring kan ni alltid hoppas på hehe, idag va jag och nadia ute med johanna, vi oddsa innan de, jag åkte men nadia vann, grattissssss till grisen! ;D, ska oddsa imorgon också och då SKA jag vinna annars så skjuter jag dom som förstör match hehe.. eftersom alla skriver om SNÖN, så vill jag också tilläga att jag HATAR snö, GÅÅÅÅÅ BORT, SMÄÄÄÄÄLLT snöjävel, ska spela maffiaspelet och plugga till svenskan om Antiken, HELA ANTIKEN, onödig lärare som man borde fisa på :S, jaja jag skriver innan jag lägga mig ett till inlägg! :) /A


halva jag och Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0