pusses

hejhej på er, jag sitter här och skriver stör även mary för att jag har tråkigt, skickar bilder till henne under min livstid har inget annat bättre för mig, kan inte sova heller bara sova i 4 timmar, kommer inta kunna gå upp :(, imorgon eller ja när det ljusnar så ska jag köpa en fin present till nadia som hon kommer bli glad över! ska inte sola idag, ska vänta till fredag eller lördag, fast vill solaaaaaa jätte skönt nu när det är vinter, då är det bäst, det är då man ska passa påååååå! haha ska försätta störa mary, sov gott, och godnatt till alla som vaknar snart, pusses /Arnela

I bosnien, mitt hår va mycket mörkare, solen där har blekt mitt hår
riktigt mycket, fast ska inte klara är nöjd har min vanliga färg! :D

Kommentarer
Postat av: mikaelahovander

haha jadå!

händer idag då ? <3

2010-11-18 @ 10:11:15
URL: http://mikaelahovander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0