Peder Pedersson

Så kallt det är ute utropstecken, utropstecken, utropstecken. Jag frös till en isbit, sen så kom jag hem..
Resan hem var lång, men nu är jag äntligen hemma och super stolt över att jag har gjort klart mitt tråkiga bajsarbete. Jag gjorde en jätte smart grej idag. Är ni intresserade så fråga, annars får ni inte veta.
SÅ GLAD ÄR JAG! Bara för att jag kom på den där grejen, vill du också bli så glad? Ring 040- 33 33 3, hahaha, nej ring inte det men var tvungen det lät som en reklam! hahaha. Nej men fråga om ni vill

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad var det för smart grej du hade gjort då



// en tjej som knappt kan vänta för att få reda på svaret :D :D :D :D

2010-11-07 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0