NBA <3

Har sovit lite till, nu är jag vaken! jag och nadia ska nog till biljana idag hälsa på henne, det är tråkigt att hon har flyttat, alla bodde på samma område innan :(, men de händer väll så efter, att alla splittras? hehe inte kul..
sitter här och sörjer de med min merdricka, hallon svartvinbär, godast! efter powerking alltså och så lyssnar jag på living on a prayer för braaa.
Nu ska jag inte sitta här och sörja ska ta på mig och fixa mig istället sen ta bussen till Biljana och handla powerking innan de också faktiskt hehe. Hejdå hörs snart igen! /Arnela



Konstig bild på mig och biljana, folk brukar ta bild framför en spegel
vi tar framför skyltar för vi har ingen spegel hemma :(
Tyvärr så har jag ingen bättre bild på oss för att vi lyckas
typ så aldrig ta en normal bild, Pga av vi inte är själva normala.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 17:17:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0