Hello there

Kom nyss ut ur duschen för jag hade solat, hatar när man luktar solarium efter, blää liikzoooom.. Nadia glömmer alltid att berätta om OSS! har sagt till henne nu 5 gånger, hon ska få berätta imorgon. Det är bäst att två st bloggar, det kanske är lite förvirrande.. men de kommer alltid upp massor av nya inlägg, jag tycker faktiskt att vi har varit duktiga med att skriva inlägg, för när den ena tröttnar så kan den andra skriva, när den ena inte orkar då kan den andra göra de, fast jag hoppas bara att de inte händer samtidigt för dåååå, ja dåååå blir det inte bra haha.
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med min bebis.. Nadia är med sin älskling om ni ville veta de, dom kollar på film därför har hon inte kunnat skriva. Vi hörs pusses /Arnela
Kom nyss ut ur duschen för jag hade solat, hatar när man luktar solarium efter, blää liikzoooom.. Nadia glömmer alltid att berätta om OSS! har sagt till henne nu 5 gånger, hon ska få berätta imorgon. Det är bäst att två st bloggar, det kanske är lite förvirrande.. men de kommer alltid upp massor av nya inlägg, jag tycker faktiskt att vi har varit duktiga med att skriva inlägg, för när den ena tröttnar så kan den andra skriva, när den ena inte orkar då kan den andra göra de, fast jag hoppas bara att de inte händer samtidigt för dåååå, ja dåååå blir det inte bra haha.
Nu ska jag lägga mig i sängen och smsa med min bebis.. Nadia är med sin älskling om ni ville veta de, dom kollar på film därför har hon inte kunnat skriva. Vi hörs pusses /Arnela


Love is a beautiful feeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0