hello hello

Jag kan engelska omg, haha. Hello hello betyder hej hej, om inte alla visste. Tur att ni har mig som kan översätta! Bara skriv om ni har några problem!
Som Arnela sa tidigare idag så har jag varit på praktik idag och jag måste berätta vad som hände, ska visa med en bild hehe.
Detta var det jobbigaste som har hänt mig på hela dagen! Och om ni inte fattar så tro inte jag ritar igen, ni som fattar. HA HA, visst. Men ni andra kan läsa vidare och glömma detta. Arnela fattar och det är det viktigare. En annan sak som hände mig idag det var också jätte kul, min söta små förskolbarn kom idag på fritids(min praktik) och dom ville leka en lek med mig, vi brukar leka olika lekar och det brukar gå bra men idag! hahahhaha, så misslyckad jag blev. JAg satte igång lekern och dom lekte och lekte, sen efter när den typ var slut så fick jag frågan av ett tio tal barn: När ska vi leka leken?. HAHAHHAHA, fattar ni? dom trodde inte ens det var en lek!
WWW.MISSLYCKAD.se, vi ses! mjau

Kommentarer
Postat av: s

Vad tycker du om dagens bilder ? :) p.s det kommer upp sminkning senare :)

2010-11-09 @ 17:01:05
URL: http://siekkinen.blogg.se/
Postat av: Hiba

sv: ofc sova är de bästa som finns :D haha. detsamma =)

2010-11-09 @ 17:19:57
URL: http://shockis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0