Hej/godnatt.

Vaknade nyss, skulle lägga mig tidigt idag men sov i bara 1 timme, riktigt misslyckad! nu sitter nadia och är jobbig med sina sms, ska alltid veta vad man gör, sen så måste man fortsätta svara henne för om man inte gör de, då får man 10 till sms + 15 samtal, de vill man ju inte hehe.
ska snoka lite i facebook sen lägga mig, sovgott! /A
Vaknade nyss, skulle lägga mig tidigt idag men sov i bara 1 timme, riktigt misslyckad! nu sitter nadia och är jobbig med sina sms, ska alltid veta vad man gör, sen så måste man fortsätta svara henne för om man inte gör de, då får man 10 till sms + 15 samtal, de vill man ju inte hehe.
vill också göra en hälsning till vår största fan, BILJANA KOJIC! hihi, vi älskar dig haha.
Ska lägga mig i sängen nu och tänka på lite grejer. Godnatt! /A



Kommentarer
Postat av: Biljana

ÄLSKAR ER OCKSÅ!!! :D

2010-11-08 @ 00:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0