hahahaha

Det var en gång tre blondiner som satt och skröt över sina söner.
Den första sa:
"När min son blir stor ska han hitta ett botemedel mot HIV och få nobelpriset"
Då sa den andra:
"Det var ju inget när min son blir stor ska han hitta botemedel mot Caner och få nobelpriset"
Då sa den tredje:
"haha, det va ju inget när min son blir stor ska han vara med i VM och spela i finalen och dribbla målvakten och sen missa mål och då skriker hela svenska klacken. - Din jävla sopa vi ska knulla din mamma. Då kommer jag in och säger - Jag är hans mamma, Jag är hans mamma"

Kommentarer
Postat av: Alina

Sv: Tacktack vad snällt! :) Kram. Fin blogg tjejen

2010-11-08 @ 19:50:54
URL: http://oliviaundalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0