Good night

Alltså jag har pluggat igen, fick ett ryck och har suttit här och haft lite disktioner med mor min. Om vilken uppfinning som kom först; Ångmaskinen eller Spinning Jenny?. Kan ni det va va va ? Hehe, jag kan efter som jag är bäst. Nu ska jag gå och lägga mig, Arnela verkar redan nanna.
Vi hörs imorgon och förvänta er inget av mig i morgon bitti, har nämligen praktik. Yes, sköna praktik plats! Ni får sova så gott mina fans och glöm inte, Tisdagar är jag och Arnela lediga från all papparazi! No pictures taken! 

Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

tack så hemskt mycket ni blir länkade imon i min blogg :D

2010-11-09 @ 01:18:05
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0