Du har mosarella..

Hello, kom nyss från skolan, skulle ha två lektioner till men jag orkade inte, är dålig i skolan jag vet, inte bra men det vet jag också.. ska sova en stund nu, JAG ÄLSKAR ATT SOVA, det är de bästa man kan göra här i livet haha, sen ska jag träffa Mary som kom hem från Libanon igår, sen ska jag säkert sola också, skönt att sola nu när det är så kallt hihi, idag skrattade jag en hel lektion för jag va så trötttt och sa en grej till sara, för min lärare snacka om salmonella, så jag skulle leka helt cool och dissa sara, så jag sa till henne: DU har mosarella! kunde inte sluta tänka på de hahaha, det va roligt liksooooom.. ska gå nu och slösa bort min tid till sömn, hörs sen. Pusses to you /Arnela


bilden har inget med texten att göra, så fråga inte varför jag lägger upp den ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0