Dreaming

sitter och kollar på bilder från somras i bosnien riktigt roliga är dom! får alltid såna roliga miner på bilder vet inte hur jag lyckas haha rolig är jag! ska lägga mig och kolla på tv istället, ska vila, ska inte bry mig mera om något bara mig själv, har hänt så mycket nu hänger inte med, folk tror dom kan göra och säga till en vad som helst? ehh nej.. nu slutar jag att bry mig ett tag, ska bara ägna min dyrbara tid åt mig själv, göra saker JAG tycker om, vara med folk jag vill, och allt sånt, ska inte ta hand om folk mer och tycka synd om dom. Hade behövt semester nu, en resa bort härifrån i en månad hade varit skönt riktigt skönt, men man kan alltid drömma, de är acceptabelt de haha, ska lägga mig i sängen nu och glo på tv. Godnatt! /A

Detta är en storkaffe, undra hur liten kopp kaffe är då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0